Pentru a afla oferta noastră sau pentru suport tehnic:
Telefon: 031.101.18.70|E-mail: office@certsign.ro

Certificat digital calificat

Completează formularul de mai jos pentru a începe procedura de achiziție full online al unui certificat digital.
Începe achiziția

Bine ai venit pe platforma de înregistrare Paperless!

Acum poţi obţine 100% online pachetul de semnare Paperless webSIGN.

Completează formularul de mai jos, plătește online și parcurge procesul de verificare a datelor! Urmărește mesajele și instrucțiunile primite pe e-mail pentru a beneficia de pachetul Paperless webSIGN.

Ce conține pachetul Paperless webSIGN?

- Certificat digital calificat pentru semnare la distanţă (cu valabilitate de 1 an, 2 ani sau 3 ani);
- Access în platforma Paperless webSIGN pentru semnare în cloud;
- Aplicația Paperless vToken pentru semnare locală; Paperless vToken (token virtual) este disponibilă doar pentru laptopuri / desktopuri cu sistem de operare Windows 7, 8, 8.1, 10 si 11;
- Semnături Paperless şi mărci temporale incluse: 200, 400 sau 600, în funcție de valabilitatea certificatului digital.

Important!

Verificarea datelor poate fi realizată prin identificare video pe baza cărții de identitate sau a pașaportului sau prin certME dacă ai deja o identitate digitală.
Lista documentelor de identitate pe baza cărora poate fi realizată identificarea video o regăsești aici.
Dacă vei folosi certificatul în relația cu CNAS îți recomandăm varianta de certificat calificat pe token.
Paperless vToken nu este compatibil cu MAC OS. Pentru utilizarea certificatului din cloud în platforme ca ANAF, AFM, Granturi etc. este necesar un sistem de operare Windows sau un certificat digital calificat stocat pe token. Pentru achiziția unui certificat calificat stocat pe token apasă
aici.

Obţine un Pachet de semnătură electronică calificată la distanţă Paperless pe o perioadă de 1, 2 sau 3 ani, 100% online în 4 paşi simpli!

Pasul 1
Completează formularul de înregistrare de mai jos.
Pasul 2
Achită contravaloarea produsului selectat online.
Pasul 3
Parcurge procesul de verificare a datelor.
Important! Înainte de a parcurge acest pas, citește cu atenție indicațiile din pagina afișată.
Pasul 4
Urmărește e-mail-ul unde vei primi informații despre validarea procesului de verificare a datelor și toate informațiile pentru activarea pachetului Paperless webSIGN achiziționat.

Formular Achiziție Certificat Digital

Atenție!

 

Toate câmpurile din formular sunt obligatorii.

 

Pentru a finaliza cu succes procesul de achiziție, te rugăm să le completezi corect.

 

În cazul în care vrei să folosești certificatul la ANAF, completează o adresă de e-mail neutilizată în sistemul ANAF.

 

Selectează produsul
prețurile sunt fără TVA
Date personale
Modalitate de identificare
Date adiționale
Verificare ...